pissdag

hejsan, har varit en helvetesdag. Vaknade utav att jag fick ett sms av en kollega att jag skulle jobba klockan elva och klockan var ju då över elva..så det var bara att dra och jobba då. Sittandes på tåget med hostattacker, tårar och folk som stirrar på en var inte den bästa starten på dagen direkt. Att jobba gick väll helt okej men jag orkade inte vara trevlig ända till det sista liksom..var otroligt trött så att jag grät. Men blev i alla fall hämtad av mamma och pappa efter jobbet. Är nu hemma. Ska hoppa in i duschen och äta middag sen sova. Imorgon är det skola. Var taggad till tusen för en timme sen men fick ett sms som förstörde allt. Vill inte.
kusin, syster, mathilda & jag på kryssning i sommras. Ta mig tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback