yo!

hAHAHHAHAHAHHA,  fyfan vilken underbar dag. Mina kusiner är bara för bra asså. Men jaa, finns mer att säga? har firat min syster och haft det skoj med kusiner! Gjorde en film med de, den blev bra! shiiit, är nervös inför imorgon - ska ha muntlig debattredovisning i svenskan imorgon. Men har tränat och skrivit stödord så det blir säkert bra. Sen har vi bara idrott och ingen spanska så slutar halv två, i vanliga fall slutar vi halv fem. Men vet inte om jag ska vara med på idrotten, är bara rädd för att hostan ska bli värre än vad den redan är. Den blir bokstavligt bara värre..har tagit medicin nu i två veckor och får inte ta den längre för att jag kan bli imun mot den så måste gå till doktorn igen och få något starkare utskrivet.. :( fml. Men jaja, ser fram emot denna vecka, ska bli asnajs, är taggad på skolan! fatta!? TAGGAD PÅ SKOLAN!? haha, nu ska jag borsta tanden och lägga mig och kolla på gossip girl!
jag är släkt med henne..hur kommer det sig?
wehoooo!
idag har jag också lärt mig att göra en donut, skitnajs att ha det för den sitter som en smäck och håller allt hår undan ansiktet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback