blablablablabla

hejsan, skön dag idag! Började klockan tio och slutade halv två, inget speciellt har hänt..hade spanska och naturkuskap om någon undrade >.< nu är jag hemma och lyssnar på musik och chillar typ, ska städa lite då Becca och kanske Mika ska sova här imorgon! Jag är hungrig..haha, men juste! Vi fick reda på att vi får våra datorer på måndag -.-' det är bestämt så, om vi inte får de då så får lilla Ronja DAMP! :'D

men ingenting speciellt har hänt idag. Imorgon slutar vi typ 13.15 om jag inte missuppfattat det, då ska jag, mika och becca dra till kista och boka biljetter till twiday! :'D Ska bli megafuckingkul :D


på donken eller max eller något någonstanns i enköping..ahhahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback