sjuk

Nu är jag där igen. Sjuk, denna gång är det inte bara en vanlig förkylning. Nu är det halsont, kan inte svälja, feber (där får man megaont i kroppen på köpet) och mitt huvud är fett luddigt. Uscha, jag vaknade och ville gå till skolan men ramlade nästan omkull och bah nehe. Jaja, det är bara att acceptera skiten. Hoppas ni mår bättre i alla fall! Anledningen till att jag inte har bloggat är för att vi inte har något internet hemma, bara på mammas dator för att raoutern är paj -.- Men nu har jag tid!

vaknade nog tio-11 ggr inatt. Så är inte så värst pigg nu..och jag kan inte somna för antingen är det för varmt eller för kallt eller så gör det ont och så blir jag bara irriterad. Aja, nu ska jag försöka att äta något och kolla på tv. So long.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback