ett till inlägg då!

Tjollahopp, har ju inget att göra så kan blogga dåra..!

Men har inte så mkt att säga, var en najs joggingrunda, var i bättre form än vad jag trodde. Är jobbigast när man är mitt i förkylningen. Då orkar man ju för fan knappt gå upp för en trappa..

Tänkte möta upp en person och gå en promenix men hoppade in i duschen och sen kände jag mig lite hängig. Men idag har jag faktiskt ätit ordentligt. Men känner ändå att jag har ont i huvudet och sådär..är paranoid när det gäller alla mina födelsemärken så för tusonde gången säger jag att jag ska gå och kolla de, det finns en i huvudet som jag oroar mig lite för. Och så tumörer och skit. Låter tragiskt, i know men det brukar komma i perioder. Just nu har jag sjukt ont i mitt huvud..men det är nog en kombis med för lite sömn, mycket arbete och måltiderna då.

nu ska jag fortsätta kolla på film, smsa och så :) mys. Pusshej!
"I'm going throught it everytime i'm alone"


kärlek på er underbara tjejer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback