härligt

vilken fin dag! Helt underbar! Har lite folk här, har fått pengar och en väckarklocka. Precis vad jag önskade mig :D Men ah, chill dag. Ingen stress alls, vaknade och åkte ner till bålsta c för att handla mat och skit, och ah..chill. Snart ska väll gästerna gå. Då ska jag ut och jogga för att jag känner att jag typ nästan är frisk nu och vill komma igång igen. Har ju inte fått anstränga mig på två veckor nu..-.- FML liksom..har som sagt bara lite hosta kvar men får ta't jävligt lugnt så att det inte slutar med lunginflamation. På måndag ska jag i alla fall vara med på idrotten :D

i alla fall, hoppas ni har en bra lördag! Jag har det väldigt chill..för chill. Vill röra på mig, jag och min energi asså. Ändå har jag inte druckit läsk. Bara massa citronvatten, kycklingsallad, macka och okej då..en tårtbit..hihi!

hmm, jag är så glad! Imorgon ska jag till jakan, får se vilka som hänkar. Ah, uppdaterar väll inget mer idag. Höhöh, lat. Näh men ska ta en joggingtur till lastberget, tar med mig hunden, sen duscha och käka en lätt middag och sen tidigt i säng, hatar att jag ibland hinner vända på dygnet på helger..känner ni igen er?

KISS OCH MAKE UP!


yo, my name is bobbo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback