hello!

Det kommer inte att bli någon (bra) uppdatering i helgen. Imorgon ska jag till solna och jobba från 11-16, ska hinna shoppa en aning också. Sen ska jag åka direkt till kallhäll och sova hos Limpan. På Söndag blir det plugg/chilldag. Kommer inte att gå på yogan tror jag..(becca, om du läser detta) eftersom då har jag kommit hem från att sovit hos Linnea osv..ni vet hur det är när man har sovit över hos någon och kommer hem, man bara vill chilla hemma.
Aja, nu ska jag hoppa in i duschen en snabbis och sen sova. Pussochhejleverpastej.

Ohjuste, kanske ska berätta vad jag har gjort idag? Vi åkte tidigt till KSS och sen till Globala, det var chill och kul att se hur våra friends hade det där! Och sen åkte vi in till stan en snabbis (jag köpte bara ett skal och displayskydd till mobilen) och så, ja..det var typ det. Har kollar på idol och firat mamma som fyllde år igår!

NU ska jag dra. Tjollahoppgummisnopp.

Så många hejdå-fraser jag kan!

cpbbloggese vägrar att ladda upp bild. MONGOOOOO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback