it was only just a dream

...FML. Vet inte ens varför jag börjar med att göra så här mot mig själv. Dumt, dumt, dumt Ronja.

Aja, hejsan..har haft brist på intresse att blogga så jag har skitit i det helt enkelt..dagarna har flytit på, jag har fyllt år, blivit lite sådär småkär, och jag har kommit till det där när man inte äter något men är hungrig men mår illa så att man inte kan äta-stadiet. Blir oftast så när jag går i skolan. Skiter i lunchen och äter ingenting innan middagen..sen frukosten alltså. Jag har varit förkýld. Hostan sitter kvar men jag överlever. Knappt. Haha, men ah..that's life right now.

Jaa..med andra ord så är livet helt okej nu. Kunde ha varit bättre men framförallt mycket, mycket, mycket, myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyycket sämre. Ni fattar.

Nu ska jag gå och göra chokladpudding och sen sätta mig vid datorn (igen) och drömma mig bort..

EMMY VIRKKIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
När har du höstlov plutti? <3

...Kärlek är en fin sak. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback