Jag tror jag är kär, känslorna bubblar inom mig

känns så bra, du och jag. Tillsammans!

Underbara, glada låt (: Hejsan hoppsan! Denna dag har varit helt underbar. Typ :) chill lektioner, mys och ah, en sprallig Ronja. Men var trött som fan i morse. Vaknade kvart i åtta (börjar kvart över) och bah lallade runt här hemma, helt trött. Kan bero på att jag av någon anledning vaknade klockan fyra p.g.a pappa som gick på toan, sjukt vad lätt jag vaknar av ljud nu för tiden. Får flipp om det inte är tyst när jag ska sova! Men ah, har varit lite wacko med mattiderna och så, så igår och idag har jag haft svårt att äta vilket resulterar sig till att jag mår illa och inte äter något. Så det är ju ett minus. Och jag blir sjukt svag att jag skakar. Inte kul, men nu har jag fått i mig massa mat åh så! Imorgon kommer några för att fira my b-day som var i Tisdags! Ska bli trevligt. På Söndag ska jag kanske till jakan om tjejerna vill det. Måste ha ett par svarta jeans..!

Annars rullar dagarna på och jag är glada, spralliga lilla Ronja. Känns skönt att jag är mig själv igen efter att ha mått dåligt.

Men ah, det enda minuset är ju att jag knappt äter och har hosta, men den är på g bort :D

men det flyter på!


om du siktar mot stjärnorna kommer du åtminstonde nå trädtopparna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback