livet flyter på

humöret är som en berg-och-dal-bana. Ibland är jag så glad att det känns som att det är jag mot världen och att inget kan stoppa mig. Bokstavligt hoppade och dansade ner till lastberget och sjöng hör om dagen. GLÄDJE.

IGÅR VAR SJUKT AWESOME! Jag kom över min fobi att stå i en folkmassa. Fyfan vad awesome det var. DAR <3!

Men idag har det varit en blandning mellan trött, ont i huvudet, för lite sömn och för mycket tankar. Fick migränanfall så åkte hem från skolan. Kom hem och grät, grät och grät -.- men det gick över. Jag överreagerar och kommer på mig själv liksom..himla onödigt (inte för huvudet, hahhaha..)

Har varit lite förvirrad, och det har varit lite mycket och det har gått för snabbt fram med en viss snygging och idag liksom bromsade det in vilket gjorde mig sjukt förvirrad men det löste sig och nu flyter det på som vanligt igen. Är inte överlycklig, absolut inte ledsen, mår bra helt enkelt. Men ska jobba imorgon..-.- men peeps ska sova hos mig imorgon också! På söndag ska vi (jag och becca) tågluffa med tha two guys. Ska bli en najs helg dåra! Pusspuss!

ny drog-parfym:

http://www.punmiris.com/images/secundar/o.11635.jpg
himla god är den!


jag mot världen den dagen.


"Lek inte fin i början om du ändå hade tänkt att vara en douchbag. Ta inte de första stegen om du ändå hade tänkt backa senare. Lägg ner ballheten och var dig själv istället. Ta inte hennes hand om du ändå hade tänkt släppa den. Säg inte ett ord för mycket om du ändå hade tänkt ångra dig. Titta inte på henne om du ändå hade tänkt titta likadant på andra tjejer. Ljug inte om du ändå hade tänkt berätta sanningen. Och säg inte att du älskar henne om du hade tänkt att lämna henne."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback