Restart!

Nu ska ni få se på grejer! Nu ska jag börjar blogga på rikitgt, ordentligt! Minst ett inlägg/dag! Som inte bara uttrycker mina känslor, haha..lite smått trött på de inläggen själv!

Jag ska försöka fixa designen lite också, så att den inte är för tråkigt men jag har liksom glömt bort HELT hur man gör..det var typ tusen år sedan jag höll på med bloggdesigner och skit!?

Men i alla fall, idag är det Söndag. Chilldag för mig. Ska hänka Becca på yoga ikväll! Ska bli spännande, imorgon går jag en lektion i skolan för jag ska till tandläkaren och vi har en inställd lektion så det är jävligt chill! Och så är vi lediga på Fredag, härligt!

Nej men nu ska jag..jag vet inte, jobba lite med svenskan tror jag. Vi har ett ganska stort prov på Tisdag..hoppas fan att det går bra!

aja, kiss and make up!


i am a believer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback