skola

hello, nu sitter jag här i soffan och väntar på att idol ska börja. Jag håller på att ladda ner blogg.se appen också så att jag kan blogga lite när som helst! Härligt mannen, med bilderna jag har på mobilen också så att jag slipper ladda över bilderna till datorn hela tiden -.- men får se hur det går att blogga på mobilen..

Idag har det bara varit skola, kom hem och tog en jogg ner till lastberget (jag kan inte se det intressanta i detta men jaja..något måste jag blogga om!) Och sen så pluggade jag histora, så nu är den klar nu också.

HÄÄÄÄÄÄRLIGT.

Men nu ska jag dra, har inget mer att säga som inte ingår i k-bry-kategorien.


Saknar Spanien, fyfan vad najs det var där. ÄLSKA.


Och Thailand ska vi inte ens snacka om <3333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback