you never will be mine.

..helt ok dag för att vara måndag i alla fall. Denna dag har gått sjukt snabbt. Försov mig så att jag kom en kvart sen och så..men annars hare vart chill. Började 10, hade svenska och sen idrott (som var skitkul! Älskar min klass asså hhllhihihihi) och sen skolfoto och spanska sen då. Poff var klockan halv sex och jag åkte och fixade naglarna, kom hem, åt middag, pluggade lite och ah chillat. Nu ska jagväll hälsa på kudden! Imorgon ska jag till jakan med peeps, ska bli naaajs! Ska ta ett till hål i örat, shoppa lite oh så :) fika kanske? Aja, kul ska det bli i alla fall! Är inte så lång skoldag då heller, på kvällen ska jag hälsa på lite peeps i kyrkan, kommer bli en lång dag, kommer att komma hem sent och vara sjukt trött på onsdag. Som vanligt dåra.

hahha, men i alla fall..HAHHAHAHAHAHAHHAHA, var väldigt trött, väldigt trött vid middagen. Pappa, mamma OCH syster min trodde att jag hade tagit droger! HAHAHAHHAHAHAH, fyfan. Satt och garvade och allt och ingenting. Som vanligt dåra! AHHHAHHAHA, ja. Livet flyter på.

men det kunde ha vart bättre.


ser väldigt, väldigt, väldigt liten ut här och detta var typ 6 månader sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback