15e Januari 2012

halloj, hur har er dag varit? Min har varit som en helt vanlig randomdag. Vaknade och åkte till IKEA med l familia. Införskaffade mig ett par kuddar, sover nu med 4 kuddar i sängen (välbehövligt tycker jag) käkade såklart på MAX då. Kom hem och åkte och pantade burkar med pappa, fick ihop 400 kr (!!!) haha, och sen kom jag hem och pluggade lite samhällskunskap och nu sitter jag här och har skittråkigt, väntar på att middagen ska bli klar och sen ska jag hoppa in i duschen. Men nu ska jag väll..ladda ner lite ny musik till mobilen! Har märkt på senaste tiden att jag är en person som behöver typ konstant sysselsättning..hur jobbbigt liksom!? Haha, som igår då jag höll på att dö av tråkighet! Aja, tjingeling!
i morgon ska jag till tandläkaren också..hmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback