all my people

såja, igår var askul! HAHA, slutade skolan 11.45, drog till jakan och köpte en gullig liten sak och sen så drog vi hem till Becca (jag och Becca) haha, chillade och garvade galet. Mötte upp Tessan och Linnea på stationen i Kallhäll, drog till Bålsta och käkade på grillen och sen drog vi vidare och kollade på handbollsmatch (var askul att se) och sen drog vi hem till Adrian och spelade COD som jag förövrigt ÄÄÄÄÄGER på :D och sen drog vi hem till becca (jag och hon) runt tolv-slaget :) kollade på oth, jag däckade ganska snabbt..HEHE, astrött tjej. Kom hem i dag för att sätta mig och plugga bajssamhälle som vi har prov på, på måndag. Så ah, i morgon blir det väll antagligen plugg och chill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback