gamla Bilder

jag ser sjukt annorlunda ut..tycker jag..mitt hår var ju mer än fuckat, värsta lockarna?
tänderna, håret..alltså det här var inte ens ett år sen!?
HAHAHAHHAA
var i en depp-period.
här har vi en riktigt gammal bild..HAHA
hihi, aja, tänkte bara uppdatera lite..i morgon ska vi tydligen till IKEA..vet inte riktigt vad vi ska göra där. Aja :) alltik lika kul ändå! Nu lyssnar jag på musik och är som vanligt galet partysugen! Den dagen jag fyller 18 alltså, då kommer disco-Nea och disco-Ronja röja hela Stockholm + de andra tjejerna då (Mika, Tessan och Beccis) men det är Nea och jag som röjer all night, all day. HIHIHIHI. Aja, ska väll fortsätta sitta och ha tråkigt..hihih, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback