kolla FB

orkar inte lägga upp bilder åh så här. Ni får helt enkelt pallra er in på FB (som om ni inte redan är inne där, HÖHÖÖH) och kolla. Teneriffa var i alla fall helt underbart kul och tokmysigt. Men ändå sjuuuukt skönt att vara hemma igen. Lite brunare och lite piggare! 2012 nu KÖR VI! hööh haha asså trött.
flygresorna gick heeeelt OK trots att ögonen typ..liksom..ploppade ut. HAHAH, operation "bli frisk på jullovet" går sisådär.. nu är mi systra assjuk och jag typ är aldrig nära henne mer än 3 meter. HEHEHHE, hostar sitter kvar men jajajjajajjaja, shiiiitsamma! Tossan vovven saknar jag toooookmycket!!! I MORGON! :D känner att jag bara sitter och snackar skit här. Ska packa upp och sen gå och lägga mig. JK, ska ladda ner musik osv..är inte trött. Borde jag verkligen vara..kanske övertrött. Ah så är det..säkert. HHIIHIHI natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback