meh åååh -.-

ah som vanligt så är det bättre i dag dåra, på dagen är det alltid  bra. Somnade ganska snabbt i går, antar för att jag blev så matt utav att gråta. Men i dag har jag verkligen jätteont i min ländrygg. Kunde knappt gå i dag när jag skulle ut med hunden. Gjorde en övning också som jag gjorde hos naprapaten för att se om det är en nerv i kläm i ryggen som gör att man blir svag i benen. Klart har jag  det också. FML. Tog lite voltaren på det och en värktablett. Ska äta frulle nu (blir väll lunch..haha) och sen lägga mig i badet och lyssna på lugn musik! Älskar bärbara högtalare, hur perfekt som helst..!
så, nu har värken släppt. Fint väder ute var det faktiskt, blev tvungen att ha solglasögon för att det var soligt ute men nu ser det inte lika soligt ut.. jag har blivit väldigt ljuskänslig nu när jag har problem med bihålorna..inte så skojigt.
hido! Hoppas ni får en bra dag!
kan ju säga att jag saknar det en aning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback