oj

helt jävla WACKO dag må jag säga..
började verkligen segt när jag skulle gå upp, kändes på riktigt som om det var mitt i natten. Kommer till skolan i hopp om att vi slutar 13.15, nej då slutar vi kl 15.00 då vi har nytt schema så då fick vi en ganska fet håltimme då vår ena lektion var inställd åh då minnsan, hade jag energi så jag och becca bara gick runt, runt, runt och runt alltså..HAHA, bara hoppade och stojade och sen så bah POFF så blev jag SKITTRÖTT, så repeterades det typ tre gånger helt cp altså. Engelskalektionen var nog det segaste EVER. Ähm, och det konstig aär att jag har inte druckit kaffe eller ätit några sötsaker. Det bar gick uuuuupp och sen ner..HAHA, men ah sen när jag väl ska åka hem så lägger jag mig och vilar så vill mamma att jag ska hjälpa till och städa men jag efter tio minuter låg i djup sömn i min säng och vaknade typ för en stund sen med världens huvudvärk. Har varit en extremt jobbig dag för lilla mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback