tigerbalsam

är det bästa som har hänt mig. Och jag tror att jag själv borde bli doktor eller något, HHAHA neh men jag fick såhär typ "kramp" i mina nerver eller något i armarna och benen..och ni vet då masserade jag nacken och så känner jag hur jävla ont det gör. Så smörjer jag in nacken med tigerbalsam och det kommer antagligen att kännas i en timme så mycket jobb det blir för tigerbalsamet som får mycket att mjuka upp..ni som inte vet vad det gör: det gör så att musklerna mjukas upp och rätas ut.
ah så antagligen satt någon nerv eller något i nacken i kläm för nu känner jag ingenting i kroppen. Herregud vad grym jag är...men fän vad det sticker i nacken alltså! Apa vad skönt. hiihihihiihihih neh men orkar inte..ska väll sätta på en film och chillererilla lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback