Halloo

Idag är en bättre dag än i förrgår. Man kan bara ta en dag i taget. Jag tänker inte ha några krav på mig och hur mitt liv måste se ut. Jag ska ta en dag i taget och om den dagen är bra, ja vad bra då. Om den är dålig, ja då kommer det en ny dag. Logiskt. Haha, nej men efter att ha gjort tre prov denna vecka så har stressen lagt sig lite. Och jag har inte gråtit något mer :) det är ett bra tecken, ett tecken på att livet är på väg uppåt. Jag tror bara att jag behöver fokusera på mig själv och vara bland nära och kära, sådana jag inte behöver lägga ner energi på när jag är med. Sånna som man bara kan vara med. Det är skönt, härligt. Jag mår faktiskt helt okej idag! Imorgon får vi lov, det känns skönt. Allting löser sig. 

Allt som saknas nu är min fina kille. Hans famn är min favoritplats på hela jorden. Fattar ni då hur tomt det känns här borta? När han är i ett annat land. DUMMA HAN, HAN SKA VARA HÄR NUUU.

Men snart så är det söndag, då är han hemma igen! :D ÄNTLIGEN liksom!

Här är två bilder, en från i onsdags och en för idag. EN dag i taget tar vi Ronja, eller hur?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback